Evolueren
Een goede aanpak is om uw merk identiteit te ontwerpen om te evolueren – zo kan het mee bewegen met de veranderingen en de behoeftes van de klant, bedrijven en de cultuur. Op deze manier blijven merken relevant en tijdloos. Het kost wat tijd en een goede aanpak om een doordachte merk te maken die op een eenvoudige manier kan evolueren. Het is belangrijk om te begrijpen dat vandaag de dag merken net zo levend zijn als jij en ik, ze ademen en moeten op een relevante manier communiceren met hun eigen publiek.
De interacties en de relaties die we hebben met merken zijn niet veel anders als onze relaties die we hebben met elkaar als mens. Op deze manier zijn merken net zoals mensen, merk identiteiten is de manier hoe ze zich uiten en communiceren met hun klanten/publiek. Denk na over een persoon. Ze hebben een kern persoonlijkheid, die redelijk consistent blijft, maar hun identiteit verandert als de smaak en mode van de dag – hun uiterlijk evolueert met de cultuur. Het zelfde geldt voor merk identiteiten die evolueren om mee te gaan met de tijd en op deze manier relevant blijven voor hun publiek.
Is uw bedrijf toe aan een re-design of wilt u een geheel nieuwe identiteit ontwerp hebben voor uw bedrijf die van deze tijd is. Wij helpen u daar graag bij - Hoofdcwartier Contact.
voorbeeld: Lavelli interieurontwerper